(Не)делнично и мързеливо

Стандартен
Очевидно  музата ми е забегнала на някъде…може би някой далечен морски плаж….

о. Тасос

…дори  след безбройните ми опити да седна и напиша нова публикация и сега не ми се отдава, затова днес ще я караме главно на снимки 🙂 а ето още няколко, които много отдавна се каня да пусна…

Те са от една есенна разходка. Ясно е, че не съм в крак със сезона, но пък не ни пречи на се поразхладим и да си припомним студените есенни дни.

Хайденхейм

Хайденхейм

Хайденхейм

и още няколко снимки от Хайденхейм

и ето така изглеждаше небето, когато разходката приключи :

и за да оцветя малко днешната публикация ви пускам сладките, които приготвих заедно с майка си за седмият рожден ден на моята голяма племенница 🙂

Формичките са сладките са от тук,  а рецептата може да видите в блога на Йоли.

На мен лично тестото не ми допадна, тъй като ми беше трудно за обработка, но пък на вкус са били страхотни (аз не успях да ги опитам) 🙂

и още една снимка 🙂

и последната:

Успешна и цветна седмица 🙂

До блогване 😀

2 responses »

Вашият коментар

